Blogda Aramak İçin TIKLAYINIZ

Seçme Maniler


Yıldırım vurdu bizi,

Dal gibi kırdı bizi,

Araya girdi düşman,

Dağlar ayırdı bizi.





Ekim ektim düzlere

Diken oldum gözlere

İşte ben gider oldum

Buralar kalsın sizlere





Karşıdaki gök ekin

Aldırdım elimdekin

Her soran benzim sorar

Sormazlar kalbimdekin




Kara tavuk olmadın mı

Dallara konmadın mı

Şebek yüzlü kaynanam

Sen gelin olmadın mı.




Tut yedim duttu beni

Yarim unuttu beni

Yarı yola varmadan

Hıçkırık tudu beni




Hey hızara hızara

Dalda elma gızara

Beni sana vermezler

Başka yerden gız ara




Kuş kafese girmiyor

Buna aklım ermiyor

Hiç boşuna ah çekme

Annem beni vermiyor




Karşı bağın üzümü

Gelin kırma sözümü

Utandım diyemiyom

Bir öpeyim yüzünü




Pınara desti koydum

Damla damla olacak

Benim sevdiğim oğlan

Başöğretmen olacak




Çeşme başı pıtırak

Gelin kızlar oturak

Ne oturak ne durak

Satılak da kurtulak




Yumurtanın sarısı

Yere düştü yarısı

Görümcem verem olmuş

Kaynanama darısı




Coştum coştum duruldum

Kız peşinden yoruldum

Gayri senden vazgeçtim

Ben ablana vuruldum



*
Academics Art History  Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAcademics Blogs - Blog Top Sites