Blogda Aramak İçin TIKLAYINIZ

Okumada Ögretmen Faktörü Nedir, Özellikleri, Çözüm Önerileri


Okumada Ögretmen Faktörü Nedir, Özellikleri, Çözüm Önerileri




Okuma sırasında, ögretmenin ögrencileri herhangi bir sekilde


sınırlandırması dogru degildir. Bu durum hem algılamayı hem bedensel


hareketleri kısıtlar. Serbest düsünme ve hayal etme gücünü engeller. Okuma


istegini azaltır.

Çözüm Önerileri:


—Okuma sırasında ögrenciler kısıtlanmamalı,


—Okuma ve dinleme sekillerine karısılmamalı,


—Okuma parçası okuyucunun ilgi ve ihtiyaçlarına cevap vermeli,


—Ögretmen tarafsız davranmalıdır.


Salih GÜLERER


Zekerya BATUR

*
Academics Art History  Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAcademics Blogs - Blog Top Sites