Okumada Ögretmen Faktörü Nedir, Özellikleri, Çözüm Önerileri
Okuma sırasında, ögretmenin ögrencileri herhangi bir sekilde
sınırlandırması dogru degildir. Bu durum hem algılamayı hem bedensel
hareketleri kısıtlar. Serbest düsünme ve hayal etme gücünü engeller. Okuma
istegini azaltır.
Çözüm Önerileri:
—Okuma sırasında ögrenciler kısıtlanmamalı,
—Okuma ve dinleme sekillerine karısılmamalı,
—Okuma parçası okuyucunun ilgi ve ihtiyaçlarına cevap vermeli,
—Ögretmen tarafsız davranmalıdır.
Salih GÜLERER
Zekerya BATUR
Blogda Aramak İçin TIKLAYINIZ
|
|
Okumada Ögretmen Faktörü Nedir, Özellikleri, Çözüm Önerileri
*
Bu yazı tarih olarak: Pazartesi, Mayıs 25, 2009 eklenmiştir.Kategorisi Türkçe edebiyat konuları . Bu yazıya yapılacak yorumlardan haberdar olmak için feed. Bu yazıya yorum yazabilirsiniz. Kapsamlı ve ayrıntılı dokümanlar için TIKLAYINIZ