Blogda Aramak İçin TIKLAYINIZ

Yükleniyor...

ÜÇ KELEBEK KOSTÜM YAPIMI


üç kelebek dramasına ait kelebek kostümlerinin yapılışı.


23 nisanda gösteri olarak yapmıştık. oldukça ekonomik oldu. üç tane kelebek yapmıştık biz sarı, kırmızı, mor. istediğiniz kelebekli etkinliklerde kullanabilirsiniz


ihtiyacımız olan materyaller:


kalın koli kartonu, fon kartonu, kurdela, paket lastiği, bir adet vida




önce kartonu şekildeki bigi veya istediğiniz gibi kesiyoruz.








fon kartonu ile iki tarafını kaplıyoruz






tam ortadan yaklaşık bir karış uzunluğunda katlıyoruz.**kanatlar ın hareket edebilmeleri için




şekildeki gibi paket lastiğini geçiriyoruz. ben unun için 9 adet paket lastiği kullandım. üçer üçer birbirine bağlayıp şekildeki gibi geçiriyoruz. üç kat oluyo yani sağlıklı olması için.




burası biraz karışık ama kolay. kanatların ortasında bi materyal var ben onu iki kat kartondan yaptım. dışını da kapladım. o parça kanatların birbirlerine yapışmasını engelliyo. o olmazsa ipler çekilirken sağlıklı bi kanat çırpma olmuyo. diğer resimleri de incelerseniz görürsünüz. o parçayı alttan yapıştırıyoz. öbür taraftan da bir tane vidayla vidalarsanız daha sağlam olur.








bu da kelebeğin öbür tarafı. ordadaki ipler çocukların gövdesine üç yerden bağlanıyo. kanatların uçlarına yakın yerde de kurdela bağlı o ipler kanatların hareket etmesine yarıyo.






bu resim provalardan






bunlar da yaptığımız 23 nisan gösterisinden.










yıl sonu gösterisi yapmak isteyen arkadaşlar kullanabilir. hadi klay gelsin başarılar

*
Academics Art History  Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAcademics Blogs - Blog Top Sites