Blogda Aramak İçin TIKLAYINIZ

TEKER TEKER TEKERLEME....


Tekerlemeler




Komşu, komşu !


-Hu, hu!


-Oğlun geldi mi?


-Geldi


-Ne getirdi?


-İnci, boncuk.


-Kime, kime?


-Sana, bana.


-Başka kime?


-Kara kediye


-Kara kedi nerede?


-Ağaca çıktı


-Ağaç nerede?


-Balta kesti


-Balta nerede?


-Suya düştü.


-Su nerede?


-İnek içti.


-İnek nerede?


-Dağa kaçtı.




PAZARA GİDELİM


Pazara gidelim,


Bir tavuk alalım,


Pazara gidip,


Bir tavuk alıp ne yapalım?


Gıt gıdak diyelim.


Happur huppur,


Happur, huppur yiyelim.




HOP HOP


Bir iki üç


Söylemesi güç


Sana verdim bir elma


Adını koydum fatma


Hop hop hop


Bir büyük altın top


Bir iki tombul tekir


Camdan bakar


Başına takar


Hop hop, altın top




NİNEMİN KÜRKÜ


Türkü mürkü


Ninemin eski kürkü


Bir çektim yırtıldı


Ninem dikmekten kurtuldu


Evli evine


Köylü köyüne


Evi olmayan


Sıçan deliğine




MEEE


Kuzu kuzu me


Bin tepeme


Haydi gidelim


Ayşe teyzeme.




EVELEME DEVELEME


Eveleme develeme


Evvel altı elma yedi


Seren sekiz serçe dokuz


Tarmanın topu kara


A devenin çatı kara




SAYMACA


Ooooo


İğne iplik


Derme diplik


Çelik çubuk


Sen çıK




EBE


Ebe ebe gel bize


Uzaktan vur elimize


Eğer vuramazsan


Ebesin ebe


Bir, iki, üç, dört, beş, altı, yedi,


Bunu sana kim dedi?


Diyen dedi on yedi


Yağlı böreği kim yedi?




DEDEMİN SAKALI


Altı kere altı otuz altı


Dedemin sakalı yolda kaldı


Sakalını aldı dereye attı


Dedem sakalsız kaldı




AMCAM


Bir cam


İki cam


Üç cam


Dört cam


Beş cam


Altı cam


Yedi cam


Sekiz cam


Dokuz cam


On cam


Bu da benim amcam.






MUTFAK


mutfakta neler oluyor


fasulye bezelye bakla bakla


yanında kızartma


kızarmıyor bana bakıyor


hayırdır inşa heyyyyy


çatlak patlak


yusyuvarlak


kremalı börek


sütlü çörek


çek dostum çek


arabanı yoldan çek


çekçek amca burnu kanca


alsana bir tabanca


ca ca ca almanca


tabncada beş kurşun


1 2 3 4 5






SAYMACA


olma kalem mürekkep bana bir isim gerek


ne gerek


''ali''(sayarken kime gelirse bi isim söyler)


aliyi seviyormusunsayarken kime gelirse ona aliyi sevip sevmediği sorulur)


evet


onu öpüyormusun


evet


onu seviyorsan


onu öpüyorsan


beş parmağından birini çıtlat.(çıtlatırsa çıkar)

*
Academics Art History  Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAcademics Blogs - Blog Top Sites