Blogda Aramak İçin TIKLAYINIZ

eğlenceli tekerleme ve şiirler


CEVİZ


pazara gittim


bir ceviz aldım


açtım içini


boş çıktı


kızdım cevize


attım bir yere


birden bire bir ses çıktı


nasıl bir ses çıktı..... (çocuklardan birine sorulur,bir ses çıkarması istenır hayvan taklitide olabilir.sonra bütün sınıf o sesi çıkarır.)


.............


armudu kestim


tavana astım


şıp dedi düştü


kargalar uçtu


annem yağı getirdi


kedi burnunu batırdı


o kediyi ne yapmalı


minareden atmalı


minarede bir kuş var


kanadında gümüş var


eniştemin cebinde türlü türlü


yemiş var


................


BOYALAR


yeşil çalışkan


kırmızı yaramaz


sarı uykucu


beyaz yıkanmış


kara karkak


ben erkenden


anaokuluna gelirken


yeşil gibiyim


OTOMOBİL


otomobil ne olmuş


motoruna su dolmuş


belli değil markası


bağırıyor kahyası


haydi dolmuş kalkıyor


bab bab bab


bib bib bib


............


fındık fıstık


kadifesi yastık


al çık bal çık


saydım sen çık


..........


tilkiyi tuttuk


kapanada koyduk


ava gidiyoruz


çatlasada,patlasada


konuşmuyoruz


..........

*
Academics Art History  Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAcademics Blogs - Blog Top Sites