Blogda Aramak İçin TIKLAYINIZ

Birkaç eğlenceli tekerleme...


KAŞIK


Kaşık kaşık kaşıkla


Yoğurt koydum tabağa


Döndüm baktım ki bitmiş


Yoğurdumu kim yemiş


Ayşe yemiş cık cık cık


Ali yemiş cık cık cık


Düşündüm taşındım


Kedi gibi kaşındım


Kedi yemiş bitirmiş


Sonra da miyav demiş


Miyaaav






AYŞE HANIMIN KEDİLERİ


Ayşe hanımın kedileri


Kişne kişne kişniyor


Arpa saman istiyor


Arpa saman yok


Kilimcide çok


Kilimci kilim dokur


İçinde bülbül okur


O bülbül benim olsa


İki kardeşim olsa


Biri ay biri yıldız


Biri oğlan biri kız


Hop çikolata çikolata


Akşam yedim salata


Kız senin adın ke ra ta.








SAYILAR


Bir diyerek başlayalım


Parmaklarla sayalım


Sonra gelir iki üç


Bunu bilmek değil güç


Şöyledir dört beş


Ne kolaydır altı


Yedi sekiz dokuz on


Sayılara yoktur son










İNCİLERİM DÖKÜLDÜ


İncilerim döküldü toplayamadım


Hanım kız geldi saklayamadım


Ikırcık mıkırcık


Kız saçların kıvırcık

*
Academics Art History  Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAcademics Blogs - Blog Top Sites