Blogda Aramak İçin TIKLAYINIZ

Bir kaç tekerleme


1-Eteği var pile pile


Saçları var lüle lüle


Dersimizi yaptık biz.


Gidiyoruz güle güle.


2-Boşa gitti emekler


Tepsi tepsi börekler


Teyzem komşuya gitti.


Böreğe üşüştüğ sinekler.


Bu börekleri ne yapmalı.


Paketleyip satmalı.


Paraları toplayıp


Yan gelip te yatmalı.


3-İki kardeşim olsa


Biri ay, biri yıldız


Biri oğlan ,biri kız


Hop çikolata çikolata


Akşam yedim salata


Seni gidi kerata.


4- Çaldım kapıyı


Tak tak


Girdim sınıfa


Rap rap


Dedim:Öğretmenim


Geç kaldım


Çünkü ben,


Geç yattım


Özür diliyorum senden


Yatacağım erkenden.


5_HA HA HAPŞU


Annem kurdu turşu


Salatalık,domates,pat lıcan


Ona bayılır amcam.

*
Academics Art History  Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAcademics Blogs - Blog Top Sites