Blogda Aramak İçin TIKLAYINIZ

annem şiirleri


Annem Şiirleri


ANNNE SEVGİSİ


Sıcağın sinmiş bana,


Seni severim ana,


Sensiz bana kan veren


Sensin bana can veren.




Küçükken yudum yudum,


Sütlerinle uyudum.


Kulağıma ninniler,


Neler söyledin neler.




Beni büyüttün ana,


Beni yürüttün ana,


Göremeyince seni


Kucaklarım gölgeni




ANNEM


Sen olmasaydın annem;


Ne doğar,ne yaşardım.


Senin şefkatinle ben,


Büyümeyi başardım.




Üzerime titrersin,


Korursun kanadınla.


Canıma can katarsın,


Sen annelik adınla.




Sana neler borçludur,


Düşün bir evlat anne


Kan veren can verensin


Ya benim verdiğim ne?




Sana candan sevgimi,


Saygımı sunacağım,


Bugün tüm anneleri


Minnetle anacağım.




ANNE ÜSTÜNE


İmreniyorum analı büyüyene


İmreniyorum analı yaşayıp gülene


Hasretim çünkü ana şefkatine


şiirler yazılıyor anneler gününe


Şarkılar söyleniyor anne üstüne


Ben roman yazmak istiyorum


Annesiz çocuklar üstüne


Hakan Temiz




ANNECİĞİM


sesine,bakışına


sevgisine asla doyamam


ben annemin yerine


kimseleri koyamam




saçının bir teliyim


yanağının alıyım


ben kimsenin değilim


annemin öz malıyım




daha çok severim


ulu Tanrı ben seni,


ne olursun ayırma


anneciğimden beni!...






ANAMI ARIYORUM


Senden ayrı senden uzak


Yersiz göksüz gibiyim


Hem analı hem babalı


Hem öksüz gibiyim




Uzanmış aramıza


Uçsuz bucaksız gurbet


Bir ucunda sıla var


Öbür ucunda ekmek




Bütün analar ağıt şimdi


Bütün ağıtlar ana


Ya beni de al gurbet


Ya anamı ver bana




Hem kova hem kuyuyum


Yorgun bir halk suyuyum


Sen bana nenni söyle


Ben dizinde uyuyum




Ali YÜCE






ANNE


anneciğim bugün sen dur


ben bakayım sana ne olur


ne istersen pişireyim


evi silip devşireyim


ben doldurdum aklarını


ödeyemem haklarını




bugün senin günün anne


bak kendini yordun gene


canım kadar sevdiğim


kim benim canım anneciğim!




ANNE


Annemi ben çok severim,


Melek annem, güzel annem,


Üzülmesin sakın derim


Melek annem, güzel annem.




İyi doğru sözler onda,


Şefkat dolu gözler onda,


Sevgi, ışık var yolunda,


Melek annem, güzel annem.




Anne yüzü ne asil yüz,


Anne gözü ne derin göz,


Anne özü, pırlanta öz,


Melek annem, güzel annem.




O gülerse çağlayanım,


O ağlarsa ağlayanım,


Ona gönül bağlayanım;


Melek annem, güzel annem.




Rıfat Necdet EVRİMER








ANNE


Ağaç olsan


Dal olurum anne


Yaprak olurum


Sana gelirim




Deniz olsan


Sel olurum anne


Irmak olurum


Sana gelirim




Bahçe olsan


Gül olurum anne


Toprak olurum


Sana gelirim




Güneş olsan


Yol olurum anne


Bayrak olurum


Sana gelirim




Tacettin ŞİMŞEK






ANNECİĞİM


Bekle beni anneciğim


Bir gün sana döneceğim


Pamuk gibi ellerinden


Doya doya öpeceğim




Demet demet çiçeklerle


Lâle menekşe güllerle


Aydınlık bir gelecekle


Annem sana geleceğim




Ne şirindir senin sözün


Yeter ağlamasın gözün


Bitsin artık çile hüzün


Annem sana döneceğim




Demet demet çiçeklerle


Ellerimde buketlerle


Duâlarla Tekbirlerle


Annem sana geleceğim.




Hayati OTYAKMAZ






ANNECİĞİM


Ne sevimli bir annesin!


Ne tatlıdır senin sesin!


Benim canım mısın nesin


Sen olmazsan yapamam ben!




Senden yakın kim var bana?


Kalbim, canım bağlı sana!..


Üzüntüm yok ondan yana


Seviyorsun beni de sen.




Gülsem güler yüzün


Ağlamamdan alır hüzün...


Senin gecen ve gündüzün


Işık alır sanki benden!




Rakım ÇALAPALA




ANNECİĞİM


Anneciğim seni ben,


Çiçeklerden, yemişten,


Sarı saçlı bebekten,


Canımdan çok severim.




Gitme hep yanımda kal,


Beni kollarına al,


Pembe gülden daha al,


Yanağından öperim.




Melahat UĞURKAN




ANNECİĞİME


Örneğimsin iyilikte,


Veren elsin anneciğim.


İnceliği güzellikte,


Deren elsin anneciğim.




Sen ağaçsın, ben bir yaprak,


Sen fidanım, sense toprak,


Evimizde, tertemiz, ak,


Açan gülsün anneciğim.




Ayağında cennet yolu...


Anneciğim, gül kokulu.


Sımsıcacık, sevgi dolu,


Esen yelsin anneciğim.




Sevgin bana güven verir,


Derdim biter, erir bir bir.


Sensin en duygulu şiir,


Bir masalsın anneciğim.




Rıfkı KAYMAZ




ANNEM


Annelerin en güzeli,


Sensin, benim güzel annem.


Ilık esen bahar yeli,


Sensin, benim güzel annem.




Güneş yüzlü, altın kalpli,


Ağır başlı, tatlı dilli,


Meleklerin eşi sanki


Sensin, benim güzel annem.




Açan çiçek, çağlayan su,


Gülümseyen engin duygu,


Evimizin mutluluğu


Sensin, benim güzel annem.




H.Latif SARIYÜCE






ANNEM


Sen olmasaydın annem;


Ne doğar, ne yaşardım


Senin şefkatinle ben


Büyümeyi başardım.




Üzerime titrersin,


Korursun kanadınla


Canıma can katarsın


Sen annelik adınla.




Sana neler borçludur,


Düşün bir evlat anne!


Kan veren, can verensin,


Ya benim verdiğim ne?




Sana candan sevgimi,


Saygımı sunacağım,


Bu gün tüm anneleri


Minnetle anacağım.




Vefa ÇAĞAN






ANNEM


Bağım olsa, bahçem olsa


İpek kumaş bohçam olsa,


Sabah olsa, akşam olsa


Annem gitmese yanımdan.




Her zaman baksam yüzüne,


Uyurum yatsam dizine.


Rastlamadım kem sözüne


Sesi çıkmaz kulağımdan.




Bir sözünü iki etmem.


Canımı verir incitmem


Annemsiz cennete gitmem


Onu severim canımdan




İbrahim ŞİMŞEK






ANNEM TEK VARLIĞIM


Ey şefkati bol varlığım,


Sayende olmaz darlığım,


Türkiye’m ve uygarlığım,


Anam benim, şefkat selim.


Ninnilerle hep uyutan,


Sevgisi kalbimde yatan,


Bana çok meziyet katan,


Anam benim tek varlığım.




Hakkı ÇEBİ








CANIM ANNEM


Yemeyip de yediren,


Giymeyip de giydiren,


Her an bizi düşünen


Canım annem, gül annem




Kol açıp, kanat geren,


Ömrünü bize veren,


Biz gülünce sevinen


Canım annem, gül annem.




Bülent ÖZCAN




SAKLA BENİ ANNE


Sen ninni söylerken anne


Ak güvercinler evimize


Gelinböcekleri konuyor


Saçımın tellerine




Sen masal söylerken anne


Mor menekşeler açıyor sesinde


Yüzünden kalkan kelebekler


Yavaşça konuyor kirpiklerime




Sen ninni söylerken anne


Başucumda mı uykum


Yastığımın altında mı


Söyle girsinler gözlerime




Söyle şu kedilere anne


Miyavlamasınlar eğri büğrü


Oyuncağımı korkutmasınlar


Girmesinler düşüne




Yumuyor gözlerimi gizli bir el


Yüzünü göremiyorum anne


Sar beni sakla beni


Sıcak sevgiler içine




Tavan nere gitti anne


Nere gitti evimizin duvarları


Daya ellerini anneciğim


Kediler düşmesin üstüme




Ali YÜCE






ANNE DEMEK


Anne demek


Acıkmak demektir.


Anne ekmek, anne su


Anne doymak demektir.




Anne demek


Özlemek demektir.


Anne kucak, anne öpücük


Anne sevmek demektir.






CANIMDAN ÇOK SEVERİM


Anneciğim beni sen


Ne emekle büyüttün


Küçükken elimi


Tutarak sen yürüttün.




Ağlatmazdın beni hiç


Hemen koşar gelirdin


Biraz güleyim diye


Oyuncaklar verirdin.




Hasta olduğum zaman


Bana ninniler söylerdin


Beşiğimi salardın


Başucumda ağlardın.






ANNECİĞİM


Beni dünyaya getiren,


Doğru yolu gösteren,


Besleyen ve büyüten,


Melek yüzlü anneciğim.




Senin kucağında ben,


Kederimi unuturum,


Sımsıcak nefesinde,


Mutluluğu bulurum…




Yavrum dediğin zaman


Ürperir, sevinirim.


Uzak olsam da senden.


Seninim seninleyim.






ANNE


Senden ayrı duramam,


Benim biricik annem.


Her sabah uyanınca


Seni ararım, hemen.




Bugün anneler günü


En çok sevinen benim.


Seni candan kucaklar


Ellerinden öperim.








ANNELER GÜNÜ


Anakuş kanat çırptı


Koştu küçük yuvaya


Yavrusuna yem verdi.


Baktı yeşil ovaya.




Diyordu cik cik ötüp


O güzelim diliyle


Yavrum çok seviyorum


Seni göklerden bile.




Gagasını uzatıp


Besliyordu yavruyu


Getiriyordu ona


Dereden billur suyu.




Bizim de evimizde


Ana kuştur annemiz


Bir anne kıymetini


Çok öğrenmeliyiz biz.






ANNECİĞİM


Ne sevimli bir annesin


Ne tatlıdır senin sesin


Canım mısın bilmem nesin?


Benim güzel anneciğim.




ANNEM


Sana çiçek diyemem


Çiçek de solar anne.


Bülbül desem de olsam


Sesin çok güzel anne.




Bir bahar dalı gibi


Baktın büyüttün anne


Sana gül diyemem ki


Gül de dikenli anne


Sen bana en yakınsın


Kanımsın canımsın anne.






ANNECİĞİM


Kolonya mı çiçek mi?


Yoksa bir öpücük mü?


Ne armağan edeyim


Sana ben anneciğim?




Bu anneler gününde


Sevgin yaşar gönlümde


Armağan diye senden


Kalbini isterim ben.




Esirgerim her şeyden


Onu isteme benden


Kalbin benimle kalsın


Çünkü orada sen varsın.






bazıları eklenmiş ama ben araştırıken bulduğum tüm şiirleri yolluyorum

*
Academics Art History  Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAcademics Blogs - Blog Top Sites