Blogda Aramak İçin TIKLAYINIZ

yeni tekerlemeler:)


Hendek mendek


Saksağan,leylek


Çikolata,sümbül,melek


Meleğin kızı


Yaz olası


Kış olası


Ey burnundan tutulası






^^^^^^^^^^


İğnem iğnem ibrişim


Elimden üçtü kuşum


Kuş dala kondu,


Dal bana yemiş verdi


Ben yemişe yer verdim


Yer bana çimen verdi


Ben çimeni koyuna verdim


Koyun bana kuzu verdi


Ben kuzuyu beye verdim


Bey bana para verdi






^^^^^^^^^^^


Allı kiraz


Ballı kiraz


Bana gel biraz


Kiraz vakti geldi


Eşim seni seçti


Oyunun başı


Annemin aşı


Annem pantolon giydirdi


Cebi delişk


Sana geldi ebelik






^^^^^^^^^^^^


Soğan sarımsak


Zıpla kalk


Lambanı yak


Keyfine bak


Acar macar


Dolapları açar


Babasını görünce


Fırt diye kaçar






^^^^^^^^^^^


Açıl perde açıl perde


Saklanmış güneş nerde


Bizi galiba unutmuş


Hayır onu bulut yutmuş






^^^^^^^^^^^^


Mevsimleri severiz


Baharda kiraz yeriz


Denizde yüzmek için


Yaz mevsimini bekleriz


Sonbahar başlar yaz biter


Sararız bütün her yer


Odun kömür alırız


Kış soğuktur yakarız






^^^^^^^^^^^^




^^^^^^


Saçlarım uzun lüle lüle


tutuşalım elele


gidelim sirke


ayı yürür ipte


palyaço güler sihirlere


hokus pokus


biz bu oyunda yokuz




^^^^^^^^


çıt çıt yedim çekirdeği


tak tak kırdım cevizleri


bunlar kimin ayakizi


kedinin mi


farenin mi


şimdi yakalarım ben sizi




^^^^^^^


çar çar çarşı


evlerimiz karşı karşı


hap hap hapşu


kapıdaki komşu


hop hop hoplarız


biz çok iyi arkadaşız


şıp şıp yağmur yağar


şemsiyesi olmayan camdan bakar




^^^^^^^


sağına tak sarımsak


soluna tak soğan


kim o minderde uyuyan?


kara kedi olmasın


başına kuş konmasın


konan kuşu kovalarız


aman kedicik uyanmasın




^^^^^^^


leblebi,fıstık,üzüm


a benim iki gözüm


sana var bir sözüm


düşünelim,taşınalım


biraz da kaşınalım


bulalım bu soruna bir çözüm


dalda var beş kuş


uçar giderse iki kuş


dalda kalır kaç kuş?

*
Academics Art History  Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAcademics Blogs - Blog Top Sites