Blogda Aramak İçin TIKLAYINIZ

her telden tekerleme:)))


Çarşıya gittim, İki gemi geliyor


Şapka beğendim Biri A biri B


Başıma geçirdim Ortasında Kemal Paşa


Çok büyük oldu Gel gidelim Beşiktaş'a


Önümü göremedim Beşiktaş'ta ne var


Uf puf Sırma saçlı kız var


Şapkanın yüzünden Ali Bey'e verelim


Yuvarlandım düştüm Ali Bey hasta


Çorbası tasta


Et yer su içmez


Hastalığı hiç geçmez






İğne balona demiş ki Sarı boncuk zıplamış


Sen şişmansın Tıkırdayıp fırlamış


Ben sivri MAsanın altına saklanmış


Oynayalım bir oyun Yaramaz Tekir yumakla


Balonu önüme koyun Uğraşırken inatla


Balona pıt yapalım Çarpmış birden dolaba


Balonu patlatalım Üst raftaki vazo


Paaat.. Düşmüş Tekir'in kafasına


Herkes buna çok gülmüş


HAh hah hah....

*
Academics Art History  Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAcademics Blogs - Blog Top Sites