Blogda Aramak İçin TIKLAYINIZ

Çocuklarla Yaptığımız Hikaye Kitabımız


önce çocuklar serbest resim yaptılar




sonra figürleri kesip yapıştırdık.(bulutu ben ekledim)


kartondan ve dosya kağıdından sayfalarını yaptık veee sonuç...




(hikayeyi kısaca yazayım)


burda bulutu tanıtıyoruz.sevimli ve yaramz bir bulut




yeryüzü ona çok eğlenceli geliyor, yeryüzüne çok merak ediyor




yeryüzüne iniyor çiçeklerle ve evlerle konuşuyor.




gemilerle konuşuyor.




bu arada annesi onu arıyor ve ağlıyor.çok ağladığı için anesinin gözyaşları çiçekleri solduruyor,gemileri batırıyor.ve yaramaz bulut gökyüzüne çıkmak zorunda kalıyor.




izinsiz gittiği için çok pişman oluyor.annesi ona kızıyor.şu an yaz geliyor.sonbaharda zaten yeryüzüne yaklaşacaktık diyor.sarılıyorlar.




sonbahar gelince bütün bulutlar yeryüzüne yaklaşıyor.yağmur yağıyor.ardından güneş çıkıyor ve gökkuşağı oluşuyor.yaramaz bulut bidaha hiç yaramazlık yapmıyor.adı akıllı bulut olarak değişiyor.hikayemiz de burda bitiyor.






çocuklar bu kitabı çok sevdiler.okuduktan sonra "aa bu benim resmim.ağaç benim , ev de benim .. " dediler.

*
Academics Art History  Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryAcademics Blogs - Blog Top Sites